گاهی از من مذهبی فقط تیپ مذهبی باقی می ماند

نتیجه تصویری برای گاهی از من مذهبی فقط تیپ مذهبی باقی می ماند

پسرم دوتا برا خونه بگـیر!
+ مامان دارم انجام میدم نمیتونم!
.
_ زهرا راستی چرا حال خواهرت خوب نیست؟! پستاش غمناکه! راستی مادربزرگت بهتره؟؟
+ نمیدونم باید بپرسم؛ راستش مدتیه درگیرِ هستم از حالِ اعضای خونه و فامیل زیاد خبر ندارم!
.
_ علی داداش برا امتحان فردا درس خوندی؟!
+ نه داداش فعلا که مشغول جهاد هستم؛ بالاخره روما حساب باز کردن دیگه ، ما افسر جنگِ نرم آقا هستیم نباید کم بذاریم!
.
_ زهرا راستی کتابایی کـه از نمایشگاه خریدیـم رو‌ خوندی؟!
+ نه بابا نشد؛ تو و مطلب میخونم دیگه!
.
_ خانم یه دیقه اون رو بذار کنار باهــم صحبت کنیـم ...
+ عههه عزیزم ما نباید میدون رو خالی کنیم؛ من باید تو فعالیت کنم وظیفمونه!
.
_ علی داداش هفته ی دیگه پایـه ای با بچه ها بریم بیرون؟!
+ بابا تو همین گروه تل هستیم دیگه حالشونو میپرسیم، بریم بیرون فعالیت فرهنگیمون چی میشه؟؟
.
* افسوس که خیلی از ماها فقط ادعا داریم
فعالیت تو فضای مجازی فقط "یکی" از فرمایشات
ما کلی وظیفـه ی دیگه ام داریم




ایرانی
واژه های فارسی
سیاسی
و ...
نباشیم...
متاسفانه این اشتباهات بین اکثر بچه های گل مذهبی وجود داره در حالیکه این طور نباید باشه

یه بچه مذهبی رو از نمره ی خوب درس هاش باید شناخت ولی الان بعضی از رفقای مذهبی نمرات ضعیفی دارند چون تمام وقت خودشون رو صرف کار فرهنگی و جهاد و هیئت و... می کنند در حالیکه باید کارهاشون رو اولویت بندی کنند

و متاسفانه اکثر افراد این قشر رابطه ی خوبی با خانواده ندارند و حتی از اوضاع حال خانواده خبری ندارند

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

[ دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۲۰ ق.ظ ] [ امیرمحمد ولیان ]
[ ۲نظر ]
نظرات (۲)

مجله ویترینو
مجله ویترینو در تاريخ ۰۲ اسفند ۹۵ ، ۰۹:۰۸ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
موفق باشید ...
پاسخ در تاريخ(۲ اسفند ۹۵، ۱۲:۵۳) : ممنون و متشکر
آموزشی-تفریحی
آموزشی-تفریحی در تاريخ ۰۲ اسفند ۹۵ ، ۰۸:۱۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
عالی بود.دمت گرم
پاسخ در تاريخ(۲ اسفند ۹۵، ۱۲:۵۳) : نفست گرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
*****

ابزار وبلاگ و سایت