دوستی بین دختر و پسر مذهبی


با سلام و خدا قوت🌹🌷
لطفا چند دقیقه برای رضای امام زمان وقت بگذارید و این متن رو مطالعه کنید
🌺دوستی بین دختر و پسر مذهبی🌺

بسم الله الرحمن الرحیم

مدتی بود که به مطلب جدید فکر می کردم ، به اینکه چه مطلبی رو  براتون بفرستم ، نه اینکه موضوع نبود ، اتفاقا موضوع زیاد بود و به همین دلیل نمی دانستم که کدام اهمّ است .

بالاخره با قضیه ای که برایم در چند شب پیش اتفاق افتاد و مشورتی که با اساتید داشتم ،فکر کردم از همه چیز واجبتر پرداختن به همین انحراف در روابطی است که دامنگیر دختر و پسر جوان مذهبی ما شده است .

انحرافی که با آرامی جوان پاک مذهبی مارا آلوده می کند .
شیطان مثل ماها عجول نیست بلکه بسیار صبور است و برای ایجاد گناه و جهنمی کردن افراد آهسته و قدم به قدم جلو می رود . یکی از برنامه های قدیمی ولی موثر شیطان در ایجاد انحراف ، عادی سازی است .
عادی سازی گناه یا به تعبیر دیگر تزیین عمل حرام و کم رنگ جلوه دادن قبح آن و کوچک شمردن آن است .
امیرالمؤمنین علیه السلام در توبیخ کوچک انگاشتن گناه می فرمایند: «سخت ترین گناهان گناهی است که گناهکار آن را ناچیز و آسان شمرد.»
«امام محمد باقر علیه السلام می فرماید: هیچ مصیبتی مانند بی اهمیت و سبک دانستن گناه و راضی بودن به همان حالتی که داری، [حالت گنهکاری] نیست.»
یک از مصادیق برنامه عادی سازی و تزیین، عادی سازی روابط حرام است .
در اسلام ضوابط روابط بین محرم و نامحرم مشخص است ، محرم و نامحرم تا حد ممکن باید با هم رابطه ای نداشته باشند و ازهم دوری کنند و حتی زنان نباید خود را در معرض نگاه نا محرمان قرار دهند حتی با وجود حجاب مناسب، و هر حالتی در زن که جلب توجه نا محرم را کند حرام اعلام شده حتی اگر استفاده از یک عطر باشد .
در این زمینه احادیث فراوانی از معصومین علیهم السلام رسیده است که اشاره به تحریم رابطه با جنس مخالف دارد ، حتی رابطه ای حداقل:
رسول خدا صلی الله علیه و آله : بین مردان و زنان نامحرم جدایی ایجاد کنید ( تا با هم برخورد و تماس نداشته باشند ) زیرا هنگامی که آنان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و با هم رفت و آمد داشتند ، جامعه به دردی مبتلا خواهد شد که درمان نخواهد داشت.
حضرت محمد صلی الله علیه و آله : خانمها نباید در وسط جاده حرکت کنند ، فقط می توانند در کنار دیوار و حاشیه جاده و خیابان حرکت نمایند. ( خانمها نباید جلب توجه کنند و در وسط خیابان ها و جاده نباید راه روند و در کنار دیوار و حاشیه جاده و خیابان حرکت کنند )
حضرت محمد صلی الله علیه و آله : شیطان به حضرت موسی (ع) گفت : ای موسی ! با زنی که به تو محرم و یا حلال نیست خلوت مکن ( تنها مباش و به زبان امروزی تو پی وی او نرو ) ، به خاطر آنکه هیچ مردی با زن نامحرمی خلوت نمی کند ، مگر این که من همراه آن دو هستم. ( و خودم شخصا آن دو را برای گناه و رابطه نامشروع تحریک و وسوسه می کنم ) .
امام باقر علیه السلام : سخن گفتن با زن نامحرم ، از دامهای شیطان است.
حضرت محمد صلی الله علیه و آله : کسی که با زن نامحرمی شوخی کند ، در مقابل هر کلمه ای که در دنیا به او گفته است ، هزار سال حبس می شود.
این احادیث صریحا به این نکته اشاره دارند که دختر و پسر نا محرم نباید با هم بنشینند و بگو بخند کنند و رابطه برقرار کنند حتی اینترنتی!
که به نظر علما مفسده چت با نا محرم از مفسده صحبت با نامحرم در محیط خارج از اینترنت ابتدائاً بیشتر است.
دختر پسر مذهبی در بیرون با هم که مواجه می شنود چون شرم و حیا دارند نمی توانند رابطه بر قرار کنند ولی وقتی وارد محیط مجازی می شوند بنا به دلایل معلوم دیگر آن خجالت و حیا را ندارند و راحت با هم گپ می زنند .
نکته جالب این است که برای توجیه رابطه خود با جنس مخالف نام رابطه خود را خواهر و برادری یا همان آبجی و داداشی می گذارند ! غافل از اینکه این سرپوش به ظاهر مقدس عمل حرامیست که شیطان آن را به زیبایی تزیین کرده است .
چه در نرم افزار های
قدیم یاهو و چه در نرم افزارهای  فعلی تلگرام و اینستاگرام و...که عزیزان مذهبی به نام ائمه یا غیره گروه و کانال تشکیل می دهند اغلب جز بطالت وقت و روابط حرام و قبیح کمتر چیزی می توان یافت.
بنده اطلاع دارم که برخی از همین آقایانی که دم از اهل بیت هم می زنند چه روابطی در این فضای مجازی  با نامحرم دارند!!!!
وقتی بنده یا دوستان دیگر هم اعتراض می کنیم که این روابط اشتباه است ، حرام است ، شبهه ناک است ، این بگو بخند ها عاقبت خوشی ندارند مارا متهم به افراطی گری می کنند ، خود را مظلوم می دانند و ما را مسبب بد دینی جوانان ، چه کنیم ؟ بگوییم شوخی با نا محرم حلال است تا جوانان جذب دین شوند؟؟؟
در پی وی هایی که نام ائمه را به دوش می کشند دختر و پسر نا محرم ( که خود را مذهبی می نامند ) همدیگر را با اسم کوچک صدا کنند و شکلک های سبک و نا مربوط بفرستند معلوم است اوضاع پی وی های غیر مذهبیون چه خواهد بود
آنهایی که نام امام خامنه ای و آقا آقا از زبانتان نمی افتد ، همان هایی که این گروه  ها را اداره می کنید ، آیا این فتوای آقایتان را دیده اید ؟
سوال: نظر جنابعالى در مورد چت‌کردن دختر و پسر چیست؟
جواب: با توجه به مفاسدى که غالباً بر آن مترتب است، جایز نیست و حرام است
👇👇👇👇
إِنَّا هَدَیْنَاهُ السَّبِیلَ إِمَّا شَاکِراً وَ إِمَّا کَفُوراً
   سوره مبارکه نساء آیه۳
🆔🆔🆔🆔
http://yaroghayeh3.blog.ir

[ چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳ ق.ظ ] [ امیرمحمد ولیان ]
[ ۲نظر ]
نظرات (۲)

پیام غدیر ...
پیام غدیر ... در تاريخ ۲۶ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۱۸ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
تشکر
kerman man
kerman man در تاريخ ۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۳۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
سلام
ممنون از شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
*****

ابزار وبلاگ و سایت