شعر شهادت امام حسن مجتبی

هفتم صفر شهادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) را تسلیت عرض می نماییم

وقتی که در عزای شما گریه می کنم

همواره با خدای شما گریه می کنم


با هر قدم به کوچه ی باریک شهرتان

در بین کربلای شما گریه می کنم


زخم زبان و کوچه و سیلی و گوشوار

با درد ماجرای شما گریه می کنم


اندازه ی دوماهِ حسین این یکی دو شب

آقا فقط برای شما گریه می کنم


اما نه ، با کیومک حسینی که گفته ای

هم ناله با نوای شما گریه می کنم


من خمس یک دهه غم و اندوه و آه را

بر رزم بچه های شما گریه می کنم


حتمی بود که فاطه در روضه می رسد

وقتی که پا به پای شما گریه می کنم


بر آن مزار خاکی و بی سایبانتان

بر غربت سرای شما گریه می کنم

[ يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵ ب.ظ ] [ امیرمحمد ولیان ]
[ ۲نظر ]
نظرات (۲)

خوب خوان
خوب خوان در تاريخ ۰۷ آذر ۹۵ ، ۲۳:۰۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
با خوب خوان، خوبتر بخوانید! آخرین اخبار در حوزه های ورزشی، تکنولوژی، سلامت، فرهنگ و بهترین ویدئو های روز را از طریق خوب خوان دنبال کنید - khubkhan.ir
کانال تلگرام https://telegram.me/KhubKhanIR
محمد جواد
محمد جواد در تاريخ ۱۶ آبان ۹۵ ، ۲۳:۴۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
همچنین به شما هم تسلیت عرض میکنم
پاسخ در تاريخ(۲۰ آبان ۹۵، ۰۹:۳۴) : ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
*****

ابزار وبلاگ و سایت