ترامپ رئیس جمهور آمریکا

امروز روزی بود که رییس‌جمهور امریکا انتخاب شد .

💥چند نکته در کنار این انتخاب باید ذکر بشه که فکر میکنم بد نیست تو ذهن‌ها بمونه.


1. این انتخابات در حالی تموم شد که بقول حضرت اقا تنها دو نامزد واسه انتخابات بودن یه مرد یه زن😄(انتخاباتشون با دو نفر نبود ولی فقط دو نفر حق مبارزه دارن .یعنی کاندیدای دیگه حتی حق مناظره هم براشون قائل نشدن و اجازه هیچ صحبتی در رسانه‌ها برای گفتن حرف خودشون نداشتن.

همه حمایت‌ها همه فضاها فقط واسه 2 نامزد بود بس و حضرت اقا هم بر همین اساس طعنه جالبی به کشوری زد که ادعای برابری و دموکراسیش گوش مردم جهان کر کرد!!!)



2.اینو باید در نظر بگیریم هر کدوم از این دو نفر انتخاب میشدن هیچ فرقی در سیاست‌های کلی امریکا اتفاق نمیوفتاد.



3.کلینتون فردی بود که مورد حمایت همه دشمنان کشور عزیزمون قرار گرفت از اسراییل تا قطر عربستان و...ولی ترامپ مورد حمایت هیچکدومشون نبود و این میتونه یه پوئن مثبت برای کشورمون باشه که امیدواریم مسئولین بتونن بخوبی از این موقعیت استفاده کنن.



4.شخصیت کلی ترامپ به شکلیه که بیشتر دوست داره داخل کشور سیاست‌های خودشو به نتیجه برسونه تا اینکه بخواد خارج کشور دنبال سیاست‌های خودش باشه.و این میتونه یه پوئن مثبت دیگه برای ما باشه تا تو این فرصت دست امریکا را از منطقه قطع کنیم.که امیدواریم مسئولین از این فرصت هم استفاده کنن.


5.خوبی ترامپ اینه که مثل سایر رییس‌جمهوری‌های گذشته امریکا سیاست خارجه خوبی نداره از تیمش و حرفشو رک‌تر و صریح‌تر میزنه و زمینه را برای سواستفاده افرادی که در داخل کشورمون به امریکا دل بستن را نمیده و دستشون رو میشه.(سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴

وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ

و{یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش} نقشه کشیدند؛ و خداوند{بر حفظ او و آیینش} چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است.) 


به وسیله خودشون علیه خودشون استفاده میشه خداوند بهترین چاره‌جو هست .این وعده خدا در قران بود.




6.نکته اخر اینکه باز هم بقول حضرت اقا چیز‌هایی که ما راجب امریکا میگفتیم بعضیا قبول نمیکردن امروز خودشون تو مناظره‌هاشون به چندین برابرش اقرار کردن .

پس ساده‌لوحانه به اغوش دشمن نریم و تذکر دوم  را فراموش نکنیم و قبول کنیم که ذات دشمن تغییر نمیکنه ولی میشه با گوش دادن و عمل کردن به فرمایشات رهبری از این موقعیت استفاده کنیم ،

و انـــــشــــــاالـــــلـــــه مسئولین ما به خواب فرو نروند و به فکر این مردم شریف سرزمین پارس باشند.



و من ا...توفیق



 جواد_رضازاده

🇮🇷🇮🇷

[ چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۳۱ ب.ظ ] [ امیرمحمد ولیان ]
[ ۲نظر ]
نظرات (۲)

محمد برم
محمد برم در تاريخ ۲۰ آبان ۹۵ ، ۰۳:۲۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
عالی
کبوتر حرم
کبوتر حرم در تاريخ ۱۹ آبان ۹۵ ، ۱۵:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
خلاصه مفید و ساده خیلی خوب بود
پاسخ در تاريخ(۲۰ آبان ۹۵، ۰۹:۳۳) : خیلی ممنون از نظرتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
*****

ابزار وبلاگ و سایت