مطهری منتقدانش را به عمر سعد تشبیه کرد

مطهری منتقدانش را به عمر سعد تشبیه کرد!

علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نمایندگان معترض به نطق خود در یکشنبه هفته جاری را به لشکریان عمر سعد تشبیه کرد. به گزارش تسنیم، علی مطهری طی نامه سرگشاده‌ای جزئیات بیشتری از حواشی اتفاق‌افتاده پیرامون نطق میان‌دستورش در صحن علنی یکشنبه را نقل کرد. مطهری با اذعان به برخورد فیزیکی با نمایندگانی که منتقد هجمه وی به مصوبه شورایعالی امنیت ملی درباره حصر سران فتنه بودند، هل دادن نمایندگان توسط خود را با عبارت «با دست آنها را دور کردم» توصیف و تصریح می‌کند: آقایان حسینی نماینده قصرشیرین، نعیمی رز نماینده آستارا و اکبری نماینده کرج نیز همین درخواست را داشتند منتها چون درخواست‌شان همراه با کشیدن دست من بود، آنها را به‌سمت پایین تریبون از سمت راست و چپ خود دور کردم.

وی در نامه خود به رسایی و کوچک‌زاده که روز یکشنبه در مجلس نبودند نیز اشاره کرده و نوشت: آقایان رسایی و کوچک‌زاده هم خوشبختانه یا متأسفانه حضور نداشتند. نماینده تهران در روایتی خلاف ادعای رسانه‌های اصلاح‌طلب که گفته بودند مطهری زمین‌ خورده است، می‌افزاید: یک فراز 3خطی از نطق من باقی مانده بود و من سر در متن نطق داشتم که آقایان کریمی‌ قدوسی نماینده مشهد، آقامحمدی نماینده خرم‌آباد، انصاری نماینده آبادان و بشیری نماینده پاکدشت از پشت سر آمدند و بنده را از جایگاه پایین آوردند و در این میان آقای کریمی قدوسی به زمین خورد. بعداً دیدم دست من چند زخم سطحی برداشته است که نفهمیدم به کجا خورد. وی با قیاس منتقدان به کسانی که در روز عاشورا در لشکر عمر سعد بودند، نوشت: از افرادی که جلوی تریبون جمع شده بودند آقایان آصفری نماینده اراک، موسوی‌نژاد نماینده دشتستان، جمیری نماینده بوشهر، قاسم جعفری نماینده بجنورد، نبویان نماینده تهران، پژمان‌فر نماینده مشهد، حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، حکیمی نماینده رودبار و موسوی نماینده خدابنده یادم هست. قاعدتاً اینها اگر در روز عاشورا بودند در لشکر عمر سعد به ایجاد سر و صدا می‌پرداختند تا سخن حق به گوش مردم نرسد.

[ چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۴۰ ق.ظ ] [ امیرمحمد ولیان ]
[ ۰نظر ]
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
*****

ابزار وبلاگ و سایت