فراق امام زمان

این روزها برای شما غصّه می خورم

دل داده ام به پای شما غصّه می خورم

وقتی تو نیستی دل من شور می زند

جان سوز تر برای شما غصّه می خورم

با گفتن از فراق شما گریه می کنم

با خواندن دعای شما غصّه می خورم

گاهی پیاده عازم صحرای غم شوم

دنبال خیمه های شما غصّه می خورم

با هر گناه دور ز من می شویّ و من

با شرم در قفای شما غصّه می خورم

پرونده ی گناه مرا کم مرور کن

آقا خودم به جای شما غصّه می خورم

وقتی حضور گرم تو در روضه حس شود

من هم به اقتدای شما غصّه می خورم

هنگام نوحه خوانی و شور حسین حسین

در حسرت صدای شما غصّه می خورم

گاهی که حنجرم ز عطش خشک می شود

بر جدّ سر جدای شما غصّه می خورم

تو دیده ای آنچه فقط ما شنیده ایم

با یاد کربلای شما غصّه می خورم
[ سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۱۱ ب.ظ ] [ امیرمحمد ولیان ]
[ ۰نظر ]
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
*****

ابزار وبلاگ و سایت