قبل و بعد افطار

[ شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ ] [ امیرمحمد ولیان ]
[ ۵نظر ]
نظرات (۵)

نشسته  خنده
نشسته خنده در تاريخ ۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
کاش موقع افطار رو هم نشون میدادین
پاسخ در تاريخ(۲۷ خرداد ۹۵، ۲۰:۰۵) : کی از افطار میگذره و از بقیه فیلم می گیره!!!
دختر مهتاب  ...
دختر مهتاب ... در تاريخ ۲۳ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
دقیق همینطوره
پاسخ در تاريخ(۲۳ خرداد ۹۵، ۲۱:۳۴) : من که این طوری نیستم
zahra mohamadi
zahra mohamadi در تاريخ ۲۳ خرداد ۹۵ ، ۰۵:۰۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
خخخخخخخخخخ..

خوشحال میشم سزی بم بزنید
پاسخ در تاريخ(۲۳ خرداد ۹۵، ۱۳:۱۰) : با افتخار میام وبلاگتون
..جهان ..
..جهان .. در تاريخ ۲۳ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
سلام
طاعات و عبادات قبول
جالب بود
ممنون
پاسخ در تاريخ(۲۳ خرداد ۹۵، ۰۲:۱۱) : سلام
طاعات شما هم قبول درگاه حق
ممنون از نظرتون
من  دلم پاکه ...
من دلم پاکه ... در تاريخ ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۲ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
واااای نگو دلم آب افتاد....خخخ
پاسخ در تاريخ(۲۳ خرداد ۹۵، ۰۲:۱۲) : من که چیزی نگفتم!!!
فقط تصویر گذاشتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
*****

ابزار وبلاگ و سایت