دل نوشته ی فاطمی

سلام
بچه سید نشدم دست خودم نیست ولی/
وسط روضه دلم گفت بگویم مادر
دوستان عزیز
این شبها دعا فراموش نشه
دوستان دقت داشته باشند که ردخور نداره که انسان از مادرش چیزی بخواهد و مادر خواسته فرد را اجابت نکنه
این شب ها،شب های حاجت خواستن از مادر پهلوشکستمون هست
هر حاجتی میخواین ازش بگیرین مخصوصا فرج فرزندش امام زمان(عج) که مادرمون بین در و دیوار فرج امام زمان را خواستن تا ان شاء الله آقامون بیان و انتقام سیلی مادر را بگیرند

التماس دعا
گفتم رخصی بده بهتر بخوانمت/
مهرت اجازه داد مادر بخوانمت

دل نوشته ای از فرزند زهرا (س)

یا علی(ع)

[ جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ق.ظ ] [ امیرمحمد ولیان ]
[ ۱نظر ]
نظرات (۱)

دختر مسلمان
دختر مسلمان در تاريخ ۲۱ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۲۹ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
بچه سید نشدم دست خودم نیست ولی/ وسط روضه دلم گفت بگویم مادر
چه تک بیت قشنگی...
التماس دعا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
*****

ابزار وبلاگ و سایت