اربعین آمد و رفتند همه اما من

اربعین آمد و رفتند همه اما من
مانده از آنهمه دیوانه فقط تنها من
هیئتی ها همگی راضی قسمت بودند
هیئتی ها همگی اهل رضا حتی من

لوح تقدیر برای رفقا ویزا بود
همگی لایق دیدار شدند الا من

دلخوشم باز به تکرار همین جمله تلخ
نوبتی باشد اگر نوبت فردا با من

دوستم خنده کنان گفت به من با طعنه
چه تفاوت تو بیایی به زیارت یا من

جسمم اینجاست ولی روح و روانم آنجا
چقدر فاصله انداخته از من تا من

حسرت و بغض گلوگیر و امیدی بر آب
گریه من ،هروله من، نامه بی امضا من

باشد آقا گله ای نیست که تنها شده ام
نوکر بی سراپاتان شده ام هرجا من

گرم این شعر که بودم دم گوشم گفتند
مشکلت حل شده گفتم آقا… آقا من!

         شاعر : محمد میلانی ” شاکر "

[ چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۵ ب.ظ ] [ امیرمحمد ولیان ]
[ ۲نظر ]
نظرات (۲)

Sajjad Sh
Sajjad Sh در تاريخ ۱۴ آذر ۹۴ ، ۰۱:۱۸ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
با سلام و خسته نباشید خوشحالم که  یک درگزی دیگه هم تو سیستم بیان دیدم 

اقای ولیان پاینده و پیروز باشی
Cybery Awakening
Cybery Awakening در تاريخ ۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۵:۳۸ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
حقانیت شیعه و رد شبهات؛ دریافت آخرین مطالب و اسکن کتب

http://telegram.me/al_shia

http://www.al-shia.blog.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
*****

ابزار وبلاگ و سایت