چگونه شهوت خود را کنترل کنم؟

مشکلی که امروزه در میان نوجوانان و جوانان آن را به نام مسئله ی خودارضایی می شناسیم و با گذر زمان و پیش آمد فسادهای اخلاقی ای که از سوی غرب دست به گریبان بچه شیعه های مسلمان شده است مواجه هستیم و روز به روز بر تعداد افراد زخم خورده از این مسئله افزوده می شود از این رو با سوال های زیادی مواجه هستیم از جمله اینکه خودارضایی چیست؟ ( http://www.sadatstu.ir/page/1 ) ، راه های ترک آن کدام است؟ ( http://www.sadatstu.ir/page/2 ) ، چه کنم که از افکار شهوانی و خودارضایی دور بمانم؟ ( http://www.sadatstu.ir/page/3 ) و اینکه آیا خودارضایی اثری در بچه دار شدن خواهد گزاشت یا خیر؟ ( http://www.sadatstu.ir/page/4 ) با کلیک بر روی آدرس کنار سوالات درباره ی آن ها مطالعه کنید.

فایل صوتی همراه ( فایل صوتی حاضر بخشی از سخنرانی پیرامون کنترل شهوت می باشد ) :
http://s4.picofile.com/d/a8ba414d-70c3-472f-8233-74dae54c5387/Khod_Erzaiy.mp3



منبع : http://www.sadatstu.ir/
http://www.sadatstu.ir/post/1611/
 


[ شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۴۷ ق.ظ ] [ امیرمحمد ولیان ]
[ ۱نظر ]
نظرات (۱)

Cheap Gucci Outlet
Cheap Gucci Outlet در تاريخ ۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۴۹ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
Also i just like browsing on in thesixtyone. com within the lovely graphical ecologically, fine melodies through breakin through artists along with a fine social networking.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
*****

ابزار وبلاگ و سایت