شعری جانسوز درمورد حضرت زهرا

آقا سلام، روضه مادر شروع شد


باران اشک های مکرر شروع شد

آقا اجازه هست بخوانم برایتان


این اتفاق از دم یک در شروع شد


تا ریشه های چادر خاکی مادرت


آتش گرفت،روضه معجر شروع شد


فریادهای مادر پهلو شکسته ات


تا شد فشار در دو برابر شروع شد


این ماجرا رسید به آنجا که نیمه شب


بی اختیار گریه حیدر شروع شد


وقتی رسید قصه به اینجای شعر من


ایام خانه داری دختر شروع شد .....


دختر رسید تا خود آن لحظه ای که ظهر


یک ماجرا به قافیه سر شروع شد


در روضه های آل عبا قد کشیده ام

این خانواده را ز ازل برگزیده ام

همچون کبوتری که به دنبال دانه است

هرجا که روضه ای شده بر پا پریده ام

این جا گدا شدن به خدا اوج عزت است

این را من از کلام سلیمان شنیده ام

من اهل روضه ام به دعاهای مادرم


گفته تو را برای همین پروریده ام


دست خودم نبوده که اینجا نشسته ام


ممنون لطف بانوی قامت خمیده ام


لبخند من به عرش خدا میرسد اگر


زهرا بگویدم که تو را من خریده ام


یا فاطمه به چادر تو میدهم قسم


با گریه بر شماست به جایی رسیده ام


از برکت همین دههٔ فاطمیه است


عمری به زیر بیرقتان آرمیده ام

[ جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۵۶ ق.ظ ] [ امیرمحمد ولیان ]
[ ۲نظر ]
نظرات (۲)

سجاد صالحی
سجاد صالحی در تاريخ ۲۶ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۱۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
از وبلاگتون خوشم آمد اجر و پاداشتون با حضرت فاطمه(س)
پاسخ در تاريخ(۲ اسفند ۹۵، ۰۷:۲۱) : ممنون و متشکر
مجله ویترینو
مجله ویترینو در تاريخ ۲۴ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۲۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
السلام علیک یا فاطمه الزهرا ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
*****

ابزار وبلاگ و سایت