حکم جهاد رهبر به ازدواج

افسران - بچه حزب "اللهی.....واقع

باور کنید من اصلا باور نمی‌کردم جوان‌هایی باشند،
هم باشند
ولی در طول این یک سال وخرده‌ای که توصیه فرمودند(#به_ازدواج)،این‌ها جدی نگیرند باور نمی‌کردم،خدا شاهد است،می‌گفتم اشاره بس است
دیگر الان وقتی که شماها را می‌بینیم،باور می‌کنم که امام صادق(ع) چهار هزار تا شاگرد داشتند ولی می‌فرمودند:

دنبال چهل تا مرد می‌گردم! از شما بهتر کی؟خودت را نگاه کن...


بچه حزب اللهی!

به سخنان فرمانده عمل میکنی؟

[ سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ ] [ امیرمحمد ولیان ]
[ ۴نظر ]
نظرات (۴)

دکتر بسیجی محمدمهدی کریمی
دکتر بسیجی محمدمهدی کریمی در تاريخ ۰۵ آذر ۹۵ ، ۱۵:۴۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
مطلب جالبی بود.
پاسخ در تاريخ(۵ آذر ۹۵، ۱۹:۵۲) : ممنون از لطفتون
محمد جواد
محمد جواد در تاريخ ۰۳ آذر ۹۵ ، ۰۱:۲۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
واقعاً عجب حرفی


پاسخ در تاريخ(۳ آذر ۹۵، ۰۸:۵۰) : بسم الله
جهاد رو شروع کن آقا محمد جواد
..جهان ..
..جهان .. در تاريخ ۰۲ آذر ۹۵ ، ۲۱:۲۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
ا
ادامه مطلب گذاشتی ولی ظاهرا نداره؟!
پاسخ در تاريخ(۲ آذر ۹۵، ۲۳:۵۰) : شرمنده ادامه مطلب مکانش رو اشتباه گذاشته بودم
الان اصلاح کردمش
ممنون از تذکرتون
..جهان ..
..جهان .. در تاريخ ۰۲ آذر ۹۵ ، ۲۱:۲۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
احسنت به شما و استاد پناهیان
پاسخ در تاريخ(۲ آذر ۹۵، ۲۳:۴۸) : ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
*****

ابزار وبلاگ و سایت